Helpdesk kan hjälpa dig med inloggning, datoridentitet, köp av utskrifter, support på universitetets datorer samt nätverk och utlämning av multikort. Du kan besöka oss på Orkanenbiblioteket eller i biblioteket på Hälsa och samhälle.

Kontakta oss

Om du behöver hjälp och support kan du nå oss genom formulär för felanmälan, telefon eller komma förbi:

Gör en felanmälan

Fyll i felanmälningsformulär

Ring oss

Telefonnummer 040-665 75 25 måndag till fredag klockan 9–14.

Besök oss

Vi finns på biblioteken på Orkanen och Hälsa och Samhälle och följer samma öppettider som biblioteken. Klicka här för att se bibliotekens öppettider vid helgdagar m.m.

Öppettider för Helpdesk Orkanenbiblioteket


Orkanenbiblioteket plan 5
Måndag–torsdag 10–20, fredag 10–16, lördag 11–16. Vid helgdagar följer vi bibliotekets öppettider

Öppettider för Helpdesk Hälsa och samhälle


Biblioteket Hälsa och samhälle plan 2
Måndag–fredag kl. 10–13. Vid helgdagar följer vi bibliotekets öppettider

Extrajobb

IT söker studenter till Helpdesk

Är du ny student på Malmö universitet och vill arbeta extra under studietiden? Vi söker alltid studenter som vill jobba extra i Helpdesk. Du bestämmer själv när du vill arbeta och vi tillhandahåller utbildning för arbetet.

Kvalifikationer

  • Student på Malmö universitet
  • Grundläggande kunskaper inom IT
  • Goda kunskaper i Office/Windows/Mac
  • Serviceinriktad
  • Stresstålig

Låter det intressant? Skicka din intresseanmälan till Martin Jonsson.