IT-avdelningens Helpdesk kan hjälpa dig med inloggning, datoridentitet, köp av utskrifter, support på universitetets datorer samt nätverk och utlämning av multikort. Du får också veta hur du kan låna mediautrustning och få stöd av en digimentor.

Kontakta oss

Om du behöver hjälp och support kan du nå IT-support genom att skriva ett meddelande, ringa eller besöka oss.

Skriv ett meddelande

Kontaktformulär till IT-support

Ring oss

Telefonnummer 040-665 75 25 måndag till fredag klockan 9–14.

Besök oss

Vi finns på biblioteken på Orkanen och Hälsa och Samhälle samt i Digihuben.

Avvikande öppettider

IT-Support på Orkanen

5 juni–23 juni vardagar kl. 10–14

6 juni Stängt

14 juni Stängt (på grund av personaldag)

23 juni – 27 augusti stängt

Övrig tid följer vi bibliotekets öppettider. Se här

IT-Support på Hälsa och samhälle 

5 juni - 27 augusti stängt

IT-Support på Digihub

23 juni - 27 augusti stängt

Öppettider för Helpdesk Orkanenbiblioteket

Orkanenbiblioteket plan 5 Måndag–torsdag 10–20, fredag 10–16, lördag 11–16. Vid helgdagar följer vi bibliotekets öppettider

Öppettider för Helpdesk Hälsa och samhälle

Biblioteket Hälsa och samhälle plan 2 Måndag–fredag kl. 10–13. Vid helgdagar följer vi bibliotekets öppettider

Öppettider för Helpdesk i Digihuben

Orkanen, Nordenskiöldsgatan 10, rum F101 måndag–fredag kl. 9-13. Vid helgdagar följer vi Digihubens öppettider

Extrajobb

IT söker studenter till Helpdesk

Är du ny student på Malmö universitet och vill arbeta extra under studietiden? Vi söker alltid studenter som vill jobba extra i Helpdesk. Du bestämmer själv när du vill arbeta och vi tillhandahåller utbildning för arbetet.

Kvalifikationer

  • Student på Malmö universitet
  • Grundläggande kunskaper inom IT
  • Goda kunskaper i Office/Windows/Mac
  • Serviceinriktad
  • Stresstålig

Låter det intressant? Skicka din intresseanmälan till Martin Jonsson.