Helpdesk kan hjälpa dig med inloggning, datoridentitet, köp av utskrifter, support på universitetets datorer samt nätverk och utlämning av multikort. Du kan besöka oss på Orkanenbiblioteket eller i biblioteket på Hälsa och samhälle.

Kontakta oss

Om du behöver hjälp kan du nå oss på flera sätt.

Gör en felanmälan

Fyll i felanmälningsformulär

Ring oss

Du kan ringa oss på telefonnummer 040-665 75 25 måndag till fredag klockan 9–14.

Besök oss

Se plats och öppettider nedan. 

Öppettider för Helpdesk Orkanenbiblioteket


Orkanenbiblioteket plan 5
Måndag–torsdag 10–20, fredag 10–16, lördag 11–16

Öppettider för Helpdesk Hälsa och samhälle


Biblioteket Hälsa och samhälle plan 2
Måndag–fredag kl. 10–13

Extrajobb

IT söker studenter till Helpdesk

Är du ny student på Malmö universitet och vill arbeta extra under studietiden? Vi söker alltid studenter som vill jobba extra i Helpdesk. Du bestämmer själv när du vill arbeta och vi tillhandahåller utbildning för arbetet.

Kvalifikationer

  • Student på Malmö universitet
  • Grundläggande kunskaper inom IT
  • Goda kunskaper i Office/Windows/Mac
  • Serviceinriktad
  • Stresstålig

Låter det intressant? Skicka din intresseanmälan till Martin Jonsson.